בית ספר חדש בהוד השרון על אדמה החשודה כמורעלת

שכונת נווה הדר היא אחת השכונות הפחות מטופחות בהוד השרון. באופן כללי, נראה שהטיפול בשכונה זו אינו נמצא בראש סדר העדיפיות של העירייה.

החשש הגדול של התושבים בנוגע להקמת בית הספר נוגע לשתי סוגיות עיקריות. הראשונה, תשתיות התחבורה לשכונה. נראה, שבמצבה הנוכחי של השכונה, לא ניתן להוסיף את התנועה שבית ספר דורש. הבעיה השניה, והיא כנראה חמורה אף יותר, נוגעת לאדמות. קיים חשש אמיתי המבוסס על דוחות רשמיים של המדינה שמי התהום באיזור מזוהמים. בניה של מבנה גדול וכבד כדוגמת בית ספר עלולה לשחרר רעלים ממי התהום אל תוך הבתים השכנים ואף אולי לסכן את ילדי בית הספר עצמם.

דף הפייסבוק של התנועה "שומרים על הוד השרון ירוקה"

סרטון בו נציג השכונה מדבר על הבעיה.

יער הוד השרון

הרחובות הסמוכים ליער הוד השרון

One thought on “בית ספר חדש בהוד השרון על אדמה החשודה כמורעלת

  1. הבעיה נוגעת לא רק לתחבורה לבית הספר. עצם כבר בזמן בניית בית הספר יווצרו בעיות חמורות. משאיות שיכנסו לשם, כלים כבדים שיעבדו.

    יש לנו ניסיון במקומות אחרים, שכאשר בוצעו פרויקטים אז משאיות החריבו את כל הסביבה. גם כאשר היא היתה אמור ליד מוגנת. גם ליד נווה הדר יש איזורים רגישים מאוד מבחינה סביבתית שעלולים להיפגע.

    גם החלק הצפוני של נחל הדר עלול להיפגע בזמן בניית שכונות חדשות. כל איזור רגיש מבחינה אקולוגית חייב להיות מוגן בגדרות. ולצערי, העירייה לא תמיד מקפידה על כך .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *