הוועדה המחוזית ביטלה שני מגדלים ברחוב ישורון בהוד השרון

אחד הנושאים בהם ראש עיירית הוד השרון אמיר כוכבי הבטיח להתמקד בהם הוא חיזוק הקהילה בהוד השרון. ישנן הרבה דיעות ורעיונות כיצד לשפר ולחזק את הקהילה, לרוב, בניניים גבוהים אינם נכללים בהם. מאידך, ידוע על בעיות בפרט בבניניים בני 9 קומות ומעלה.

רחוב ישירון הוא רחוב קטן העובר במקביל לדרך רמתיים. הרחוב גם ככה סובל מעומסי תנועה בשל הקירבה שלו לצירים ראשיים ומרכזים מסחריים. לאחרונה, במסגרת פינוי בנוי, יזם ביקש להוסיף עוד 30 דירות לשני בניניים.

מה ראש עיירית הוד השרון אמיר כוכבי עושה בנידון? מאפשר להגדיל את מספר היחידות המותרת בפרויקט ומאפשר בפועל גידול מ-9 קומות ל-15 קומות. מה שאומר, עוד 30 אחוז יותר תנועה שהבניין ייצר, עוד מערכות יקרות בבניין עצמו, מחיר גבוה יותר לדירות ועלות תחזוקה גבוהה יותר.

למזלה של תושבי הוד השרון ובפרט של תושבי רחוב ישורון, הוועדה המחוזית לתכנון ובניה לא אישרה את הבקשה לתוספת היחידות, בשל שהבקשה הוגשה בניגוד לתב"ע, כך מסר עו"ד אלון גלבוע.

ראש עיירית הוד השרון אמיר כוכבי טוען בכל הזדמנות שהבעיה העיקרית בהוד השרון היא מחסור בשטחים מסחריים, שהם בסיס נהדר לתשלומי ארנונה. מה שהוא פחות מספר, זה שהדירוג הסוציואקנומי של הוד השרון לא מאפשר לתת הנחות בארנונה. מעבר לכך, שתשתיות התחבורה בעיר אינם מעודדות זרים להיכנס אליה.

2 תגובות בנושא “הוועדה המחוזית ביטלה שני מגדלים ברחוב ישורון בהוד השרון

  1. לא נגעתם בדבר העיקרי
    רחוב ישורון לא מיועד ולא יכול להכיל גם כיום את כמויות הרכבים שעוברים בו ולכן נדרש ליצור כביש חליפי לתנועה(כמו טבעת)ואז לבנות גם 20 קומות ויותר. יש פיתרון לנפחי התנועה אבל אף אחד לא מוכן לחשוב מחוץ לקופסא. הבעיה זאת לא הבניה.
    עדיף שיבנו 20 קומות לגובה יכשירו חניות וישאירו מרחק סביר בין הבניינים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *