תחושות קשות בקרב ההורים מהגן שבור נפער בחצרו

אנחנו שולחים את הילדים אל הגן בחששות. לא רק החשש מגננות לא ראויות, אלא גם עצם ההתמודדות של הפעוט עם חבריו והמסגרת. אין הורה השולח את ילדיו בלב קל. המחשבה שהילדים עלולים להיות בסכנה פיזית בתוך המקום שאנחנו בוטחים בו, היא מחשבה קשה לכל הורה. אך לעיתים, החשש מתחלף בכעס, כאשר אחרי כל התלאות, מסתבר שגם הפתרונות המוצעים אינם מספקים. כך לפחות מרגישים ההורים מגן חרמון.

בכתבות שפורסמו בתקשורת, הורים הופיעו תוך עיוות הקול. נאמר לי שהדבר נעשה כי נאסר על הנהגת ההורים להתראיין. אנשים מפחדים להתמודד עם העייריה. לכן, התבקשתי לפרסם את הדברים בעילום שם. נ' כותבת:

הנושא הזה פשוט מזעזע
הילדה שלי יכלה למות אם היתה יוצאת לחצר באותו יום.
הגננת לא הוציאה אותם במקרה באותו יום וכך נחסך מאיתנו ההורים אסון גדול.באותו יום שזה קרה קיבלנו תמונה במהלך היום של הבור שנוצר בחצר גן כרמל ואז כמובן התחילו להגיע הןרים לגן לקחת את הילדים שלהם.בנתיים ההורים ניסו ליצור קשר עם העיריה ובאותו זמן ראש העיר היה בישיבה ומסתבר שהוא כבר קיבל מידע על זה.בהתחלה נאמר מהעיריה כי לא היתה צריכה להיות בעיה כי הקבלן שבנה את החצר אמר שהכל בסדר ולא צריכה להיות בעיה.ההורים לא הסכימו לקבל את התשובה הזאת ולכן התאגדו כל ההורים ואספנו כסף מכל משפחה בשביל להביא מהנדס באופן פרטי שיבדוק את חצר הגן כי אנחנו ההורים לא סומכים כבר על העיריה.
למחרת הגיע המהנדס ויחד עם ועד ההורים ועם נציגים מהעיריה החצר נבדקה והוחלט כי בעצם היה חסר בטון בבניה הזו וזה מקום מסוכן לילדים למשך חודש ימים עד שיסודר.
העיריה הציעה גן חלופי אבל בצד השני של העיר וזה רחוק מאוד לכל ההורים.ההורים החליטו להשאיר את הילדים בגן שלהם עם אי יכולת לצאת לחצר.ביקשנו מהעיריה להפוך את אחד הכיתןת לגמבורי אבל זה בבדיקת העיריה.
בנתיים הילדים לא יוצאים לחצר
.

One thought on “תחושות קשות בקרב ההורים מהגן שבור נפער בחצרו

  1. תגובה מהפייסבוק:
    אני לא יודעת איזה הורים יידעתם, כי הבת שלי לומדת בגן חרמון וההודעה היחידה שהוריי הגן קיבלו לגבי החצר היא ש"אחד העמודים שמחזיק את הצליה נפל". שום מילה על בור בעומק של כשלושה מטרים בחצר של הילדים שלנו, שום מילה על כך שלא נבנה קיר תומך לפני שהחלו לחפור בסמוך לגן, שום מילה על ליקויי הבנייה החמורים בחצר שדורשים תיקון…
    מעניין גם שהאירוע קרה ב22 בדצמבר ועד ה26 לחודש לא מצאתם לנכון לשלוח לנו ההורים את חוות הדעת של המהנדסים שאתם טוענים שהגיעו מיד כשגיליתם על הנושא ואישרו שהכל תקין.
    אפשר לדעת בבקשה, כבוד ראש העיר, מי אישר את תחילת העבודות וקיומן בסמוך לגן ללא הקמת קיר תומך? מי חתום על היתר הבנייה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *